mijn eetdagboekje #2

Hi lieve allemaal,

Hoe is het ? Het is even geleden sinds ik een eetdagboekje voor jullie had gemaakt, vandaar dat ik er nu bij kom haha. Ik hoop dat mijn foto’s duidelijk gemaakt. Op deze dag moest ik werken, dus dit zijn hele makkelijke dingen om zelf te maken.

ontbijt

IMG_0970

We komen gelijk met mijn favoriete meal van de dag haha. Dit is wat ik bijna elke dag als ontbijt eet. Het is havermout met soyamelk. Als topping heb ik Griekse yoghurt met frambozen en blauwe bessen. Ik varieer hier nog wel in. Ik hou ook om bananen (geprakt) en aardbeien erin te doen. Maar net waar ik zelf zin heb.

lunch

IMG_1039

Mijn lunch is ook altijd hetzelfde. Zeker op werk heb ik het druk s’ochtends of s’avonds om mijn lunch te preppen. Toch probeer ik lekker en gezond te lunchen. Dit is ook heel makkelijk om in de tas te doen.

diner

IMG_1044Ik ben best, op eten gebied, best Italiaans opgegroeid. Ik vind het daarom ook lekker om Italiaans te koken. Ik had vandaag lekker Risotto gekookt. Ik ben sowieso een persoon die van koken houdt en ook daar zelf van genieten.

Dit was hem dan. Natuurlijk eet ik tussendoor ook lekker haha. Verder drink ik ook heel veel. Ik dronk vandaag 2,5 liter. Omdat ik vee beweeg, drink ik zoveel haha.

Lot of love,

XOXO

 

Plaats een reactie